آب معدنی بلومر
مختصری از درباره ما شرکت بلومر
هنگامی که ازن (O3) را در آب وارد می کنید ازن در آب یک زیست کش طیف گسترده تولید می کند که می تواند باکتری ها و ویروس ها را از بین ببرد.

آب یکی از ضروریاتی است که هر موجود زنده ای روی زمین به آن نیاز دارد. این یک بخش جدایی ناپذیر از بسیاری از فرایندهای زندگی از جمله حفظ سلامت فردی و جسمی است. اما آب در حالت طبیعی کاملاً مناسب برای مصرف نیست. برای تصفیه آب و فیلتر کردن مواد شیمیایی مضر و باکتری ها ، فرآیندهای مختلف تصفیه و تصفیه ایجاد شده است. یکی از فرایندهای معروف که از طریق آن انجام شده ، ازن تراپی است.

ازن تراپی چیست؟

 

هنگامی که ازن (O3) – یک فرم واکنش اکسیژن و یک ماده اکسید کننده قوی- را در آب وارد می کنید ازن در آب حل می شود و یک زیست کش طیف گسترده تولید می کند که می تواند باکتری ها ، ویروس ها و کیست های کوچک را از بین ببرد. تصفیه آب ازن (ازن تراپی) از سال 1904  به صورت تجاری برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود. ازن یک عامل اکسید کننده قوی مانند کلر است و برای از بین بردن باکتری ها و ویروس های بیماری زا استفاده می شود. ازن همچنین یک عامل موثر در از بین بردن یا کنترل مشکلات رنگ ، طعم و بو است. آهن و منگنز را اکسید می کند و آنها را به ذرات جامدی تبدیل می کند که می توانند فیلتر شوند. ازن تراپی مفهوم جدیدی نیست. در واقع ، این بیش از 100 سال پیش در آلمان توسعه یافته است اما اخیراً محبوبیت یافته است.

 

اثربخشی ازن تراپی تا حد زیادی به زمان تماس بستگی دارد. به طور کلی ، ازن به عنوان یک ماده اکسید کننده قوی ، به زمان تماس بسیار کمتری نسبت به کلر نیاز دارد. همچنین اگر درجه حرارت آب را کاهش دهید ، ازن بیشتری در آب حل می شود. ازن در طیف وسیعی از PH  موثر است.

 

امروزه ازن تراپی به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین روش های تراپی شناخته می شود. ازن تراپی از سال 2003 در هند انجام می شود و با توجه به تقاضای فزاینده آن ، انجمن ازن هند تاسیس شد. در این بستر ، پزشکان دانش و تجربیات خود را با هدف مشترک ساختن این روش مقرون به صرفه و در دسترس با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

 

 

مزایای ازن تراپی

 

ازن در محدوده وسیعی از PH موثر است. این ماده  تقریباً بلافاصله و سریع با باکتری ها ، ویروس ها و تک یاخته ها واکنش نشان می دهد.

خاصیت میکروب کش قوی تری نسبت به کلرزنی دارد بنابراین می تواند آب را بهتر تصفیه کند. ازن همچنین از قدرت اکسیداسیون بسیار بالایی برخوردار است ، بنابراین واکنش و ایجاد آب قابل شرب تنها به مدت کوتاهی نیاز دارد.

ازن قدرت از بین بردن انواع مختلفی از مشکلات غیر آلی ، آلی و میکروبیولوژیکی و همچنین درمان مشکلات طعم و بو در آب را دارد.

از نظر مزایای زیست محیطی ، هیچ تولیدکننده مواد شیمیایی در ازن تراپی مورد نیاز نیست

ازن تراپی همچنین برای از بین بردن آثار فلزات محلول مانند آهن ، منگنز و مس با اکسیداسیون آنها استفاده می شود. سپس این مواد رسوب کرده و از آب فیلتر می شوند.

 

 

ازن تراپی به عنوان نوعی درمان

 

اکنون که دانستیم ازن تراپی برای تصفیه آب چگونه عمل میکند، ضروری است که درک کنیم برای درمان بیماری های مختلف نباید با اوزون تراپی که به عنوان نوعی درمان در انسان ثبت شده اشتباه گرفته شود. ازن تراپی نوعی روش تراپی است که ایمن ، ساده و بدون درد است. ثابت شده است که از راه های مختلف از جمله بهبود سوخت و ساز بدن ، تحریک سیستم ایمنی بدن با افزایش تعداد گلبول های سفید خون ، تصفیه خون و لنف ، اکسید کردن سموم جمع شده در بدن و غیره کاملاً مفید است.

 

نتیجه

 

ازن تراپی آینده امیدوار کننده ای دارد. تأثیر ازن تراپی بسیار گسترده است و هدف انجمن اوزون هند دسترسی بیشتر مردم به آن است. ، ازن تراپی یکی از موثر ترین روش های تراپی برای قابل شرب تر شدن آب است.

پست های مرتبط