آب معدنی بلومر
مختصری از درباره ما شرکت بلومر
برای اطمینان از اینکه دستگاه آبسردکن شما به مدت طولانی دوام آورده و دارای آب سالم و مزه خوب باشد، باید آن را تمیز نگه دارید.

چگونه دستگاه آبسردکن خود را تمیز کنیم؟

 

داشتن آبسردکن در خانه یا محل کار راهی عالی برای اطمینان از هیدراته ماندن و همیشه داشتن آب شیرین در دسترس است ، چه نوشیدنی خنک چه یک فنجان چای گرم را ترجیح دهید.

برای اطمینان از اینکه دستگاه آبسردکن شما به مدت طولانی دوام آورده و دارای آب سالم و مزه خوب باشد، باید آن را تمیز نگه دارید. ساده ترین راه برای این کار تمیز کردن دستگاه آبسردکن هر بار که آب بطری را تعویض می کنید ، است ، اما همچنین می توانید یک یادآوری را در تقویم خود تنظیم کنید که این کار را هر دو تا سه ماه انجام دهید.

قبل از اینکه آب سردکن را تمیز کنید ابتدا تصمیم بگیرید که از کدام محلول تمیز کننده استفاده می کنید. می توانید ابسردکن خود را با سفید کننده یا با سرکه سفید ضدعفونی کنید. هر دو روش کاملاً ایمن و موثر برای از بین بردن میکروب ها و پاک کردن دستگاه شما از هرگونه کپک یا آلودگی هستند ، بنابراین انتخاب شما تا حد زیادی به این بستگی دارد که چه موادی را در دسترس دارید. ما صابون ملایم یا سایر پاک کننده های شیمیایی را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است بر طعم آب بطری شما تأثیر بگذارد.

تمیز کردن با سفید کننده بدون بو

برای تهیه محلول سفید کننده ملایم برای ضد عفونی ابسردکن ، 1 گالن آب شیر را با 1 قاشق غذاخوری سفید کننده کلر بدون بو مخلوط کنید. خوب هم بزنید ،حتماً از دستکش لاستیکی تمیز استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید از سرکه برای تمیز کردن کولر آبی استفاده کنید ، از سرکه سفید و ساده استفاده کنید. 1 چهارم سرکه را به یک سطل اضافه کنید و با 3 چهارم آب گرم پر کنید و خوب هم بزنید.

 

 

دستورالعمل تمیز کردن دستگاه های آبسردکن

 

هیچ کس نمی خواهد آب را از یک آبسردکن کثیف بخورد. تمیز کردن آبسردکن مدت زیادی طول نمی کشد و شما به تجهیزات خاصی احتیاج ندارید. این دستورالعمل ها به شما می آموزند که چگونه آبسردکن خود را در 10 مرحله آسان تمیز کنید!

 

1. قبل از تمیز کردن آبسردکن  را از برق بکشید.

2. بررسی کنید که آیا آبسردکن شما به محافظ آب مجهز است یا خیر. این وسیله ای است که درب های بطری ها را سوراخ می کند تا آب جریان پیدا کند.

3. اگر محافظ آب دارید ، باید آن را بردارید. آن را از دو طرف بگیرید و آن را به سمت بالا و از آبسردکن بیرون بیاورید. آن را در شوینده ملایم و آب گرم تمیز کنید. کاملاً بشویید و با حوله تمیز خشک کنید.

4. مخزن را با محلول جوش شیرین و آب بشویید ، تقریباً از 1 فنجان آب و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین استفاده کنید. آن را در مخزن بریزید و سپس چندین بار با آب شیر بشویید.

5. کیت محافظ آب را تعویض کنید.

6. در صورت نیاز به ضد عفونی کننده محلول یک قاشق چایخوری سفید کننده را برای یک گالن آب درست کنید.

7. محلول را در مخزن بریزید. محلول را بیش از پنج دقیقه درون مخزن نگه ندارید.

8. محلول را از طریق شیرآب تخلیه کنید. اگر ابسردکن شما دارای شیر مجزای آب سرد و گرم است ، از سمت گرم تخلیه نکنید. در عوض ، از شیر آب سرد استفاده کنید.

9. بلافاصله دستگاه را با آب شیر بشویید.

10. به طور متناوب خاک و پرزهای سیم مشکی و خازن لوله پشت آبسردکن را پاک کنید. سیم برق را جدا کنید و سپس با اتصال کوچک برس جارو برقی تمیز کنید. رعایت این روش گردش مناسب هوا را تضمین می کند ، بنابراین عملکرد کارآمد و مقرون به صرفه خواهد شد.

پست های مرتبط