آب معدنی بلومر
مختصری از درباره ما شرکت بلومر
کم آبی بدن می تواند احساس خستگی در شما ایجاد کند. آب مهمترین عنصر انرژی زاس و برای عملکرد صحیح هر سلول بدن ضروری است.

عوامل موثر در ایجاد خستگی مزمن

اگر از آن دسته افرادی هستید که به علت مشغله بالا وعده های غذایی خود را حذف میکنید باید بدانید که یکی از دلایل خستگی شم در طول روز همین موضوع است چون اگر مدت زیادی گرسنه بمانید، قند خون کاهش پیدا کرده و با افت انرژی روبه رو می شوید.

فشار کاری و استرس مدام موجب بالا رفتن سطح کورتیزول و آدرنالین در بدن می شود که در دراز مدت به بدن آسیب وارد کرده و موجب احساس خستگی می شود.

در این شرایط ممکن است احساس کنید هیچ کاری نمی توانید در مورد خستگی انجام دهید ، اما تغییر رژیم غذایی راهی آسان برای مبارزه با آن است.  نوشیدن مایعات مناسب برای رفع خستگی کار سختی نیست.

در ادامه ما برخی از نوشیدنی هایی را که به شما در مبارزه با خستگی کمک می کند و نوشیدنی هایی را که باید برای رژیم غذایی سالم از آنها اجتناب کنید ، بررسی می کنیم

 

 

BLOOMER

اسموتی

بدون شک صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است و زمانی که اکثریت قریب به اتفاق مردم از نظر مواد مغذی کمبود دارند. به جای استفاده از غلات ، پنکیک یا نان تست حاوی کربوهیدرات و قند ، با یک اسموتی فوق العاده خود را تقویت کنید تا به حفظ انرژی ، بهتر شدن خلق و خو و کاهش گرسنگی در طول روز کمک کنید.

آب

کم آبی بدن می تواند احساس خستگی در شما ایجاد کند. آب مهمترین عنصر انرژی زا در این لیست است. آب برای عملکرد صحیح هر سلول بدن ضروری است.

ماتچا

ماتچا حاوی آنتی اکسیدان است که نه تنها به انرژی و قدرت مغز کمک می کند ، بلکه همچنین با خطوط و چین و چروک های ظریف مبارزه می کند ، از تشکیل سلول های سرطانی جلوگیری می کند ، به سم زدایی کمک می کند.

نوشیدنی هایی که باید از آنها اجتناب کنید:

نوشیدنی های قندی

قندهای مایع که در نوشابه ها ، نوشیدنی های ورزشی و غیره یافت می شوند ، هیچ فایده ای برای سلامتی ندارند و به وضوح با خطر بیشتر چاقی ، دیابت و شاید بیماری های قلبی مرتبط هستند. این نوع نوشیدنی های قندی باعث افزایش شدید قند خون و انسولین شما می شوند همچنین باعث گرسنگی بیشتر و خوردن بیشتر می شوندو در نهایت منجر به چاقی می شوند.

کافئین

کافئین (که در قهوه ، چای ، شکلات و بسیاری از نوشابه ها وجود دارد) با تحریک تولید انسولین ، شما را برای مدتی سرحال می کند.

پست های مرتبط